W „Wiadomościach” znów nazwiska autorów

W głównych „Wiadomościach” na planszy końcowej po kilku latach przerwy znów są pokazywane nazwiska osób nadzorujących poszczególne wydania programu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W „Wiadomościach” znów nazwiska autorów
Michał Adamczyk w studiu „Wiadomości”, fot. TVP

Nazwiska osób odpowiadających za „Wiadomości” pojawiły się planszy końcowej z początkiem bieżącego tygodnia. W poniedziałkowym i wtorkowym wydaniu były tam nazwiska Michała Adamczyka (jeden z głównych gospodarzy programu, a od końcówki kwietnia także dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej), Marcina Tulickiego (reporter „Wiadomości”, pod koniec kwietnia awansowany na wiceszefa redakcji) i Przemysława Wenerskiego (w TVP od 2016 roku, w 2018 roku został szefem programu reporterskiego „Alarm!”).

W plany końcowej nazwiska osób nadzorujących poszczególne wydania „Wiadomości” zniknęły w styczniu 2016 roku, zaraz po tym jak szefową programu została Marzena Paczuska, a z jego redakcją pożegnała się zdecydowana większość reporterów i prowadzących.

grafika

Zaraz po tym jak dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej został Michał Adamczyk, w „Wiadomościach” w materiałach reporterskich dużo częściej zaczęły pojawiać się „setki” dziennikarzy. Do redakcji przeszedł reporter Bartosz Łyżwinski, poprzednio związany z „Panoramą”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaroslaw-olechowski-doradca-jacek-sasin,7169655861728897a ##

Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. główne wydanie „Wiadomości” oglądało średnio 2,57 mln osób, z czego 1,88 mln w TVP1, a 690,7 tys. w TVP Info. Rok do roku widownia programu zmalała o 15 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA