W „Wiadomościach” znów nazwiska autorów

W głównych „Wiadomościach” na planszy końcowej po kilku latach przerwy znów są pokazywane nazwiska osób nadzorujących poszczególne wydania programu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W „Wiadomościach” znów nazwiska autorów
Michał Adamczyk w studiu „Wiadomości”, fot. TVP

Nazwiska osób odpowiadających za „Wiadomości” pojawiły się planszy końcowej z początkiem bieżącego tygodnia. W poniedziałkowym i wtorkowym wydaniu były tam nazwiska Michała Adamczyka (jeden z głównych gospodarzy programu, a od końcówki kwietnia także dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej), Marcina Tulickiego (reporter „Wiadomości”, pod koniec kwietnia awansowany na wiceszefa redakcji) i Przemysława Wenerskiego (w TVP od 2016 roku, w 2018 roku został szefem programu reporterskiego „Alarm!”).

W plany końcowej nazwiska osób nadzorujących poszczególne wydania „Wiadomości” zniknęły w styczniu 2016 roku, zaraz po tym jak szefową programu została Marzena Paczuska, a z jego redakcją pożegnała się zdecydowana większość reporterów i prowadzących.

grafika

Zaraz po tym jak dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej został Michał Adamczyk, w „Wiadomościach” w materiałach reporterskich dużo częściej zaczęły pojawiać się „setki” dziennikarzy. Do redakcji przeszedł reporter Bartosz Łyżwinski, poprzednio związany z „Panoramą”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaroslaw-olechowski-doradca-jacek-sasin,7169655861728897a ##

Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. główne wydanie „Wiadomości” oglądało średnio 2,57 mln osób, z czego 1,88 mln w TVP1, a 690,7 tys. w TVP Info. Rok do roku widownia programu zmalała o 15 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day