„Wiadomości” z dłuższym początkiem rozmowy z „Dziś wieczorem”, „Teleexpress” z fleszową zapowiedzią (wideo)

Od poniedziałku pierwsza część wywiadu kończąca główne wydanie „Wiadomości” TVP1 trwa ok. pięciu minut, znacznie dłużej niż dotychczas. Natomiast „Teleexpress” jest zapowiadany w krótkim fleszu na koniec emitowanego wcześniej serialu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wiadomości” z dłuższym początkiem rozmowy z „Dziś wieczorem”, „Teleexpress” z fleszową zapowiedzią (wideo)
Danuta Holecka, fot. TVP

Do tej pory początkowa część rozmowy, kontynuowanej potem w programie „Dziś wieczorem” w TVP Info, pokazywana na zakończenie głównego wydania „Wiadomości” trwała ok. minuty. Od poniedziałku jest znacznie dłuższa, trwa ok. pięciu minut.

W konsekwencji pięć minut później są pokazywane serwis sportowy (o godz. 20:00 lub 20:05) i prognoza pogody (w różne dni o 20:10-20:17).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-cholewinski-nowym-prowadzacym-teleexpress-odchodzi-maciej-orlos ##

Z kolei „Teleexpress” od poniedziałku jest promowany krótkim fleszem w takcie napisów końcowych serialu emitowanego o godz. 16 (od niedzieli do piątku jest wtedy pokazywany „Komisarz Alex”, a w soboty „Dowtown Abbey”). W półminutowej zapowiedzi prowadzący pogram wylicza najważniejsze tematy, które zostaną w nim przedstawione.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska