Wideo z PAP w ofercie Agencji TVN

TVN Media i Polska Agencja Prasowa zawarły umowę dotyczącą dystrybucji wywiadów i relacji wideo produkowanych przez PAP. Zgodnie z nią w serwisie agencyjnym x-news pojawią się materiały PAP z dziedziny polityki, rozrywki oraz lifestyle’u.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- PAP jest największym w Polsce dostawcą informacji tekstowych oraz zdjęć, a produkcja treści wideo jest dla nas naturalną konsekwencją tego, w jakim kierunku rozwija się rynek, a także odpowiedzią na oczekiwania naszych klientów - podkreśla Tomasz Gruszka, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu w Polskiej Agencji Prasowej.

Wszystkie materiały pochodzące od PAP dostępne będą w x-news w postaci gotowych do publikacji klipów wideo, będzie je również można umieszczać na stronach www dzięki platformie x-link.

Aktualnie w x-news publikowanych jest ponad 150 klipów wideo dziennie pochodzących m.in. od takich dostawców jak CNN Newsource, ENEX, Cihan News Agency, Ruptly czy agencja informacyjna social media Storyful. Z kolei partnerami platformy x-link, która pozwala na publikację klipów wideo na ich stronach internetowych z reklamami, sąInteria, Media Regionalne, Polskapresse, Murator oraz Platforma Mediowa Point Group.

W kwietniu 2014 roku materiały wideo w ramach playera x-link zostały wyświetlone ponad 7 mln razy przez ponad 1,6 mln realnych użytkowników (dame Gemius Profile).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"