SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'

Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy "Marketing&more" (Medical Tribune Polska) zmienił format z prawie kwadratowego (270 x 280 mm) na A4 (210 x 297 mm). Modyfikacji uległa też zawartość pisma, w której ma być teraz więcej treści dotyczących marketingu.

Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy "Marketing&more" (Medical Tribune Polska) zmienił format z prawie kwadratowego (270 x 280 mm) na A4 (210 x 297 mm). Modyfikacji uległa też zawartość pisma, w której ma być teraz więcej treści dotyczących marketingu.

Wydawca zdecydował się na zmianę formatu miesięcznika na A4, bo jest on typowy dla innych magazynów drukowanych i wygodniejszy dla czytelników (zmieści się w torebce, aktówce czy torbie z laptopem).

Od wrześniowego numeru "Marketing&more" w swoich materiałach ma docierać bardziej do istoty marketingu. - Będziemy prezentować marketing mix we właściwych proporcjach - w takich w jakich zajmują się nimi marketerzy - tłumaczy nam Agnieszka Gołąbek, PR manager magazynu.

Informuje ona, że w tytule pojawi się np. więcej wywiadów z marketerami na temat strategii ich marek czy więcej informacji o trade marketingu. - Nie rezygnujemy jednak z żadnej z dotychczasowych rubryk czy tematów tylko inaczej zostaną rozłożone akcenty - zastrzega Gołąbek.

markeitngmore

Wrześniowe wydanie magazynu "Marketing&more" od 9 września w sprzedaży w standardowej cenie 15 zł. Liczy w sumie 76 stron.

Zmianom w miesięczniku towarzyszyć będzie tygodniowa kampania internetowa pod hasłem "Więcej marketingu w nowym formacie".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl