„Więcej niż się spodziewasz” w kampanii Interii

W radiu, internecie, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Interii. Akcję - zaplanowaną na miesiąc - przygotował dział marketingu & PR portalu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Interii ma na celu utrwalenie jej wizerunku jako portalu wszechstronnego, wiarygodnego i rzetelnego. Takie działania są realizowane corocznie od 2008 roku. - Hasło „Interia.pl: Więcej niż się spodziewasz” najlepiej oddaje charakter portalu, jakiego czujemy się częścią i jaki chcemy tworzyć: użytecznego, profesjonalnego, z wysokim poziomem prezentowanych treści,  a przy tym zachowującego odpowiedni dystans, luz i swobodę - opisuje Artur Potocki, prezes zarządu Interia.pl.

grafika

Kampania obejmuje radio (RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic), internet (autopromocja na stronach z Grupy Interia.pl, reklamy w serwisach branżowych, działania w wyszukiwarkach), kina (sieć Multikino) oraz outdoor (nośniki Cityboard Media). Akcję - której cennikowy budżet wynosi ponad 5 mln zł - w całości przygotował dział marketingu & PR Interii.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję