Więcej reklam od Teads na smart TV. Szersza współpraca z VIDAA

Globalna platforma mediowa Teads poszerza wyłączną współpracę z koncernem VIDAA dostarczającym system operacyjny do telewizorów smart TV. Współpraca obejmuje prawie 30 rynków, m.in. Polskę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Więcej reklam od Teads na smart TV. Szersza współpraca z VIDAA

W ramach rozszerzonego partnerstwa Teads zachowuje wyłączny dostęp do najistotniejszych placementów reklamowych na ekranach głównych platformy VIDAA. Ponadto uzyskuje dostęp do usługi strumieniowej w tym systemie.

- Nasze produkty reklamowe CTV Native i Homescreen uzupełniają oraz wyróżniają naszą całościową strategię, dostarczając innowacyjne formaty reklam i większy wybór, aby docierać do konsumentów w nowy sposób. Rozszerzenie naszego wyłącznego partnerstwa z VIDAA pozwala nam dodatkowo wspierać naszą strategię CTV na rynkach globalnych, w tym europejskich jak w Polsce - opisuje w komunikacie prasowym Jeremy Arditi, VC CEO w Teads.

Oprócz Polski współpraca obejmuje 26 rynków europejskich wraz z regionem Azji i Pacyfiku, USA i Kanadą. - Łącząc zasięg naszej globalnej platformy dostępnej w gospodarstwach domowych m.in. na rynku Polskim i w całym regionie CEE z ekspertyzą Teads w zakresie reklamy cyfrowej, tworzymy znaczące możliwości dla marek, aby angażować odbiorców w sposób przemyślany - komentuje Guy Edri, CEO w VIDAA USA.

System VIDAA OS działa na telewizorach smart TV takich marek jak Hisense czy Toshiba. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta