SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej reklamy w telewizji

Telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy

Jak pokazują najnowsze dane o wpływach reklamowych za 11 miesięcy tego roku, opracowane w ramach raportu Media Monitoring, telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy.

Od czerwca do listopada udział stacji tv w tych wpływach wzrósł do 63,3% (z ok. 61% w I pólroczu). Drugie miejsca zajmuje prasa a trzecie radio. Całkowite wpływy reklamowe liczone na podstawie oficjalnych cenników wyniosły po 11 miesiącach 2003 r. 10,5 mld zł.

  czerwiec_listopad 03styczeń - czerwiec 03
Udział w wydatkach WartośćUdziałWartośćUdział
PRASA DZIENNIKI81735800315,39%160722804130,71%
PRASA MAGAZYNY72782583213,71%
RADIO4194898797,90%4224015548,07%
TELEWIZJA334594399363,00%320404995161,22%
 5310617708 5233679546 

Listę największych reklamodawców otwierają koncerny Procter&Gamble oraz Unilever Polska a kolejne miejsca zajmują operatorzy telefonii komórkowych.

Wydatki bez autopromocji.

Źródło: Media Monitoring (Agora S.A., AGB Polska, CR Media, SMG/KRC)
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Więcej reklamy w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl