SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wieczorni czytelnicy bardziej zaangażowani

Osoby korzystające z mediów późno w nocy bądź wcześnie rano są ich najbardziej zaangażowanymi odbiorcami - wynika z badania firmy MRI.

Celem MRI było zbadanie, jakie ludzie mają przyzwyczajenia w korzystaniu z mediów podczas typowego dnia.

82 procent respondentów, którzy czytali gazety późnym wieczorem, stwierdziło że podczas korzystania z tego medium było "bardzo skupionych".

Niższe wskaźniki zanotowano w przypadku osób twierdzących, że były "najbardziej skupione". Tutaj liderem okazał się Internet (54,6 procenta), przed prasą codzienną (50 procent) i czasopismami (41,8 procenta).

Z kolei użytkownicy telewizji i radia korzystając z tych mediów najczęściej wykonywali również inne czynności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wieczorni czytelnicy bardziej zaangażowani

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl