SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wieczorynka” hitem TVP ABC. Stacja na czele oglądalności wśród kanałów dziecięcych

Od września ub.r. „Wieczorynkę” w TVP ABC śledzi codziennie 173 tys. widzów. Stacja w czasie jej emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi stacjami dziecięcymi.

Article

Obecna w naziemnej telewizji cyfrowej stacja TVP ABC nadaje „Wieczorynkę” codziennie w paśmie pomiędzy godz. 19.00, a 20.00. Bajki emitowane w tym paśmie w okresie od 1 września ub.r. do 18 lutego br. śledziło średnio 173 tys. widzów, co przełożyło się na 1,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził jeden z odcinków animacji „Stacyjkowo”, który przyciągnął przed ekrany 385 tys. osób (emisja 27 września ub.r. o godz. 19.22). Na drugim miejscu uplasował się serial „My Little Pony” (360 tys. widzów), a na trzecim - „Przygody Bolka i Lolka” (350 tys.).

Trzy topowe audycje „Wieczorynki”

Audycja

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

STACYJKOWO /SER.ANIM.W.BRYT./

27-09-2015

19:22

19:32

384 718

2,52%

MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/

29-11-2015

19:32

19:53

360 422

2,12%

PRZYGODY BOLKA I LOLKA /SER.ANIM.POL./

26-09-2015

19:43

19:52

349 673

2,40%

Oglądalność „Wieczorynki” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. W okresie od 1 września 2014 roku do 18 lutego 2015 jej średnia widownia wynosiła 175 tys. osób, co przekładało się również na 1,17 proc. udziału.

TVP ABC w czasie emisji wieczornych bajek dla dzieci zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami dziecięcymi. Drugi w tym paśmie jest Nickelodeon, który ma 0,70 proc. udziału. Dalej plasują się: Cartoon Network (0,51 proc.) i Disney Channel (0,24 proc.).

Oglądalność „Wieczorynki” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

TVP ABC - Wieczorynka

172 970

1,17%

Nickelodeon

104 607

0,70%

Cartoon Network

75 620

0,51%

Disney Channel

36 190

0,24%

Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP ABC w rynku telewizyjnym wyniósł 0,81 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wieczorynka” hitem TVP ABC. Stacja na czele oglądalności wśród kanałów dziecięcych

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Nie ma co ukrywać jest to jeden z najlepszych kanałów dziecięcych w Polsce do tego dostępny bezpłatnie. Wieczorynka ma już swoją renomę z TVP1 a to pomogło przyciągnąć widzów.
21 13
odpowiedź
User
Krasawica
A może tak Wieczorynkę wstawić do TVP 1, skoro już wracają Sonda, Wielka gra i Rolniczy kwadrans ;) ? Może panowie prezesi Pawlicki i Kura, ko ko ko, przemyślą sprawę ? Może warto ? Powodzenia.
11 22
odpowiedź
User
haha
nie po to TVP uruchamialo kanal dzieciecy, zeby wstawiac wieczorynke z powrotem do tvp1
20 11
odpowiedź
User
cidik
pewnie...

nie po to jest TVP Info żeby informacje były na TVP 1 i 2
nie po to jest TVP Seriale żeby seriale były na TVP 1 i 2
nie po to jest TVP Kultura żeby teatr był na TVP 1
nie po to jest TVP Rozrywka żeby kabaret był na TVP 2

masz coś mądrego do powidzenia?
11 17
odpowiedź
User
Mof
Zdecydowanie za dużo reklam jest w TVP ABC.
10 9
odpowiedź