Wieden & Kennedy z globalnym budżetem reklamowym Lurpak

Marka Lurpak zrezygnowała z usług agencji Saatchi & Saatchi i bez postępowania przetargowego przekazała swój globalny budżet reklamowy agencji Wieden & Kennedy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Saatchi & Saatchi zdobyła globalny budżet reklamowy Lurpak w lutym 2010 roku (więcej na ten temat). Agencja pracowała dla należącej do koncernu mleczarskiego Arla Foods marki na wszystkich jej rynkach oprócz brytyjskiego, gdzie za obsługę odpowiedzialna była Wieden & Kennedy.

Wieden & Kennedy będzie teraz odpowiadać za globalny budżet marki, a Saatchi & Saatchi nadal będzie pracować dla niej przy wybranych cyfrowych projektach.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy