SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiejskie Ziemniaczki z akcją "Ruszaj w Polskę!"

Marka chipsów Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz-Bahlsen Snack World) startuje z akcją „Ruszaj w Polskę!”, która ma zachęcać do odkrywania mniej znanych miejsc w Polsce. Kampanię przygotowały agencje Publicis Groupe: LiquidThread i Spark Foundry.

Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z influencerami podróżniczymi, którzy wyruszą w Polskę, aby znaleźć miejsca, dzięki którym te wakacje będą niezapomniane.

Pod hasłem “Ruszaj w Polskę” kilkunastu blogerów podróżniczych wyruszyło na wyprawę w poszukiwaniu ciekawych, pięknych, nieodkrytych zakątków naszego kraju – idealnych na wakacje z rodziną lub przyjaciółmi.

Influencerzy w akcji “Ruszaj w Polskę”

W akcji Wiejskich Ziemniaczków biorą udział między innymi autorzy blogów: Tasteaway, Krytyka Kulinarna, Szpilki w plecaku czy Pojechana. Ich relacje z podróży można śledzić na  między innymi Instagramie.

Na Instagramie marki pojawi się także konkurs. Zadaniem uczestników będzie dodanie zdjęcia ciekawego miejsca ze swojego regionu w towarzystwie Wiejskich Ziemniaczków, z krótkim opisem z wyjaśniającym, dlaczego właśnie to miejsce jest idealne na wakacje w Polsce. Do wygrania jest zapas Wiejskich Ziemniaczków oraz bony paliwowe o wartości 500 zł od Circle K. Najciekawsze publikacje znajdą się też wśród propozycji na interaktywnej mapie.

Kampania ruszyła w połowie lipca i obejmuje działania w kanałach: digital, social mediach, OOH oraz content partnership z serwisem NaTemat.pl z poświęconą akcji sekcją „Ruszaj w Polskę”. Dodatkowo pojawią się spoty w telewizji promujące Wiejskie Ziemniaczki.

Za koncept akcji, kreację (pomysł kreatywny, strona www, key visuale), realizację we wszystkich kanałach oraz prowadzenie działań kreatywnych z influencerami odpowiada agencja contentowo-digitalowa LiquidThread. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Dołącz do dyskusji: Wiejskie Ziemniaczki z akcją "Ruszaj w Polskę!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl