SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Większość antyspamowych rozwiązań jest nieskuteczna

Większość produktów antyspamowych nie zadowala klientów - wynika zbadania Brockmann & Company.

Klienci rzadko są usatysfakcjonowani filtrami antyspamowymidostarczanymi do klientów poczty e-mail czy oprogramowańantywirusowych. Większość pracowników firm biorących udział wbadaniu twierdzi, że filtry te przepuszczają spam albo błędnieusuwają wiadomości, które spamem nie są.

36 procent respondentów poniosło straty przy prowadzeniu swoichinteresów przez to, że ważne dla nich maile zostały usunięte przezfiltry antyspamowe.

Respondenci uczestniczący w badaniu Brockmanna otrzymują każdegodnia średnio 11 wiadomości mailowych zawierających spam. Poprzechwyceniu przez antyspamowe filtry, stanowią one 15 procentwszystkich wiadomości. Według firmy przed prześwietleniem tychwiadomości, prawdopodobnie około 90 procent z nich to spam.

  • Więcej informacji:
  • Spam

Dołącz do dyskusji: Większość antyspamowych rozwiązań jest nieskuteczna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl