Większość wpisów na Twitterze to 'bezwartościowy bełkot'

Ponad 40 proc. wiadomości umieszczanych w serwisie społecznościowymTwitter to "bezwartościowy bełkot".

km
km
Udostępnij artykuł:

Do takich wniosków doszła amerykańska firma Pear Analytics,która przeprowadziła dwutygodniową analizę 2 tysięcy "tweetów".

Wiadomości zostały pogrupowane w sześć kategorii: mające pewnąwartość (Pass-Along Value), newsy, spam, samopromocja, konwersacjeoraz bezwartościowy bełkot.

Ta ostatnia kategoria, do której zaliczano wpisy typu "jem terazkanapkę", stanowiła aż 40,55 proc. wszystkich analizowanychwiadomości. Na drugim miejscu znalazły się konwersacje (37,55proc.), za nimi mające pewną wartość (8,7 proc.), a następniesamopromocja (5,85 proc.), spam (3,75 proc.) i newsy (3,6proc.).

Firma Pear Analytics zamierza powtarzać swoje badanie co każdykwartał.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu