SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Wielka Kumulacja' RMF FM w prasie

Wczoraj rozpoczęła się prasowa kampania konkursu radia RMF FM"Wielka Kumulacja".

Kampania prezentująca słuchaczy RMF FM cieszącychsię z wygranej ma na celu promocję konkursu oraz zaakcentowaniejego nazwy.

rmf

Kampania obejmie następujące tytuły: "Gazeta Wyborcza", "Dziennik","Fakt", "Przegląd Sportowy", "Wprost", "Tina", "Show", "Życie naGorąco", "Chwila dla Ciebie", "Rewia", "Świat i Ludzie", "Na Żywo","Tele Świat", "To i Owo", "Pani Domu", "Oliwia", "Naj","Przyjaciółka", "Twoje Imperium".

Za kreację i zakup mediów odpowiedzialny jest Dział Promocji GrupyBroker FM S.A.

Dołącz do dyskusji: 'Wielka Kumulacja' RMF FM w prasie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
Przed chwilą gracz odebrał i powiedział rmf fm najlepsza muzyka... coś tam
i nie uznali mu tego a w regulaminie pisze ze może tak odebrać lub rmf fm muzyka najlepsza pod słońcem !!!!!!!!!! ale wpadka:)))))
odpowiedź