SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media, SalesTube i Labcon promują Wielką Loterię Almette

Startuje 6. Wielka Loteria Almette (marki serków należącej do Hochland), w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szeroko zasięgowa kampania online i offline realizowana przez Value Media we wsparciu agencji Labcon i SalesTube (wszystkie agencje należą do Group One).

Article

Oprócz nagrody głównej - ekodomu w górach z własnym SPA -  konsumenci codziennie mają szansę wygrać 7 razy po 1000 zł. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny serek Almette, a następnie w okresie od 1 września do 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Należy pamiętać o zachowaniu paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, które będą uprawniać zwycięzcę do odbioru nagrody.

Działania promocyjne wspierające loterię są prowadzone przez spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów - w tym hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu - oraz nadzór nad całością kampanii.

Agencja SalesTube wspiera działania w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display, oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.

To już szósta odsłona kampanii i piąta, którą marka realizuje wspólnie z Value Media.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Value Media, SalesTube i Labcon promują Wielką Loterię Almette

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl