SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wielki futbol na dużym ekranie” - Sharp promuje telewizory Big Aquos

W internecie, telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa telewizorów Sharp Biq Aquos. Akcję przygotowały firmy Reprise Media i Essenzia.

Kampania „Wielki futbol na dużym ekranie” promuje modele Sharp Big Aquos o przekątnych ekranu 60, 70 i 80 cali (odpowiednio 152, 177 i 203 cm), które są Oficjalnymi telewizorami UEFA Euro 2012. W zależności od modelu są to telewizory 2D lub 3D, Full LED oraz Quattron.

Kampania prowadzona będzie w internecie (banery reklamowe na portalach Onet.pl, Polskapresse, Agora, Bankier, Infor, Egospodarka, w witrynach tematycznych techmaniak.pl, dobreprogramy.pl, fotografuj.pl, nvision.pl, telix.pl, tablet.pl, wykop.pl, excluzive.pl, hanter.pl, gram.pl, fotosik.pl, swistak.pl, autocentrum.pl, motofakty.pl, salon24.pl, goldenline.pl, polityka.pl, media2.pl), telewizji (billboardy sponsorskie w TVN i TVN 24 przed i po programie Sport po głównym wydaniu Faktów) oraz prasie (pojedyncze layouty w wybranych tytułach).

Dodatkowo wszystkie modele objęte kampanią zaprezentowano na ministronie w witrynie Big Aquos - Sharp na www.sharp.pl (więcej na ten temat).


Akcja, która jest realizowana w ramach aktywności firmy Sharp jako oficjalnego partnera UEFA Euro 2012, potrwa do końca maja br. Za planowanie kampanii online odpowiada Reprise Media. Lokalizacją layoutów reklamowych zajęła się agencja Essenzia.

Dołącz do dyskusji: „Wielki futbol na dużym ekranie” - Sharp promuje telewizory Big Aquos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl