SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wielki konkurs Cyfrowego Polsatu

Cyfromania: wielka loteria abonentów Cyfrowego Polsatu

Dwa Seaty Ibiza, 20 telewizorów, 30 zestawów kina domowego, 60 odtwarzaczy CD/mp3 i ponad 200 innych atrakcyjnych nagród mogą wygrać abonenci platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat.

„Loterię Cyfromania kierujemy zarówno do naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów. Celem tej akcji jest ukazanie abonentom dodatkowych zalet i korzyści, płynących z regularnego opłacania abonamentu”. – wyjaśnia Tomasz Rudnicki, szef marketingu Cyfrowego Polsatu. Akcja ma również na celu wzmocnienie wizerunku firmy wśród klientów.

W ramach trwającej pół roku loterii zostaną przeprowadzone dwa losowania: w styczniu oraz w kwietniu 2005 r., a w każdym z nich główną nagrodą będzie samochód osobowy Seat. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest regularne opłacanie abonamentu od września br. „Dzięki tej akcji chcemy zwiększyć poziom lojalności klientów” – deklaruje Tomasz Rudnicki. Nie ukrywa on, że firma planuje przeprowadzanie tego typu akcji regularnie. „Co roku będziemy starali się zaproponować naszym klientom wspólną zabawę, w której każdy będzie miał szansę wygrać niezwykle atrakcyjne nagrody”.

Komunikacja marketingowa do obecnych klientów odbywa się za pomocą mailingu oraz scrolli na ekranach odbiorników telewizyjnych. Od września emitowane będą również spoty reklamowe na antenie telewizji Polsat oraz w radio RMF FM. Plan mediowy, opracowany przez OMD Direction, obejmuje również reklamy prasowe w Gazecie Wyborczej i Fakcie. Akcja będzie również wsparta POS-ami w sieci sprzedaży.

Loteria jest jednym z filarów wprowadzanego przez Cyfrowy Polsat długofalowego programu budowania pozytywnych relacji z klientami. Jego celem jest zwiększenie satysfakcji klientów z produktu, jaki oferuje platforma satelitarna.

Partnerami promocyjnymi loterii Cyfromania są: Seat i Discovery Channel. Regulamin loterii dostępny jest na stronie www.cyfrowypolsat.pl.

Platforma Cyfrowego Polsatu została utworzona w 1999 roku, jako trzecia na rynku, po Cyfrze+ i Wizji TV. Obecnie za pośrednictwem dekodera Cyfrowego Polsatu możliwy jest odbiór prawie 35 telewizyjnych kanałów polskojęzycznych, pięciu radiowych i kilkuset niekodowanych FTA (free to air). Platforma oferuje również szereg multimedialnych aplikacji, takich jak internetowa bankowość, prognozy pogody, SMS Chat, e-mail i wiele innych. Cyfrowy Polsat rozwija się bardzo dynamicznie: obecnie liczy ponad 390.000 abonentów.

Dołącz do dyskusji: Wielki konkurs Cyfrowego Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl