SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

865 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz o lesie

„Wielki test” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 865 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Najwięcej widzów miał quiz „Wielki test o lesie”.

fot. Jan Bogacz Article

W sezonie 2018/2019 „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy po godz. 21.00, w okresie od 5 września ub.r. do 26 czerwca br. (widowisko emitowane było przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów wyniosła 865 tys. osób, co przełożyło się na 6,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „Wielki test o lesie”, pokazany 26 czerwca br. Zgromadził on przed telewizorami 1,19 mln oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania programu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiągała 19,20 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. „Milionerzy”, „Ameryka Express” i „Agent - gwiazdy”; 11,11 proc.), a trzeci - Polsat (gł. „All Together Now” i filmy fabularne; 7,16 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypadła zdecydowanie najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Cennikowe wpływy z reklam nadanych wokół widowiska w TVP1 wyniosły 2,87 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 865 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz o lesie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Kiedyś te testy były pokazywane raz na miesiąc i było to ciekawe, ale odkąd emitują je prawie co tydzień to straciły swój urok.
6 5
odpowiedź
User
Adam
Nie dziwie sie. TVP 1 jest w lesie to i hitem był test o lesie.
Zabawne te testy. O Policji o Bożym Ciele.
Polecam prowadzić o Zielonych Świątkach i Tłustym Czwartku.
1 8
odpowiedź
User
Tobi
Ustawione nitki tego nie umia tylko TVP PiS
3 8
odpowiedź
User
Robert
Tego nie da się oglądać bo oglądają mecz Canal plus
4 8
odpowiedź
User
Piotr
Im więcej tvp1 będzie dręczyć tymi durnymi testami tym mniej osób je będzie chciało oglądać bo stały się te testy nudne to i oglądalność zmalała bo każdemu już bokiem wychodzą
5 5
odpowiedź