SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wielkie Korzyściobranie” ponownie dla stałych klientów Plusa

Ruszyła druga odsłona promocji „Wielkie Korzyściobranie” skierowanej do stałych klientów sieci Plus. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Young & Rubicam Brands i OMD.

W ramach promocji „Wielkie Korzyściobranie” stali klienci Plusa mogą za różne aktywności zbierać „plusy”, a następnie wymieniać je na pakiety minut, a także zdobywać nagrody rzeczowe w cotygodniowych losowaniach. Akcja jest skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i firm korzystających z usług tej sieci.

Promocję – której pierwsza odsłona została zrealizowana w ubiegłym roku – wspierają od początku czerwca działania reklamowe w radiu oraz salonach Plusa (animacje na ekranach plazmowych, plakaty, ulotki, wyklejki na witryny, hangery, zaproszenia do akcji dołączane do faktur). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Wielkie Korzyściobranie” ponownie dla stałych klientów Plusa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mom
A gdzie korzyściobranie dla użytkowników simplusa którzy utrzymują numer niezmiennie nawet od 7 lat? Nikt nie pamięta bo to margines i wielki Plus ma to w dupie.
odpowiedź