„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa

Związek Polskie Mięso prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna”. Jej elementami są m.in. reklamy prasowe oraz eventy kulinarno-edukacyjne w centrach handlowych. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Riverwood i Media Concept.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa
fot. Shutterstock.com

Kampania ma na celu propagowanie wiedzy na temat wartości odżywczych wieprzowiny oraz obalanie nieprawdziwych opinii związanych z mięsem wieprzowym.

Reklamy prasowe publikowane są m.in. w takich tytułach, jak „Hurt i Detal”, „Dobre Rady”, „Poradnik Restauratora”, „Zdrowie”, „Kuchnia. Magazyn dla Smakoszy” i „Gazeta Wyborcza”. Kampania internetowa obejmuje portale i serwisy oraz blogi o tematyce kulinarnej (np. Ugotuj.to, palcelizac.pl, Smaker.pl, mojegotowanie.pl, gotowanie.onet.pl, Onet.pl, Interia.pl, Przyslijprzepis.pl, Gazeta.pl).

W grudniu uzupełnieniem kampanii jest lokowanie produktu w trzech odcinkach programu „Alchemia Zdrowia i Urody” w TVP Warszawa.

grafika

Z kolei eventy w galeriach handlowych w formie pokazów kulinarno-edukacyjnych prowadzone są w M1 w Poznaniu, w Manufakturze w Łodzi, w warszawskiej Reducie. Wszystkie eventy prowadzi Marcin Budynek, założyciel i właściciel Akademii Kulinarnej Marcina Budynka, którego specjalnością jest kuchnia polska w nowatorskim wydaniu, a inspirują go lokalne i regionalne składniki.

Za realizację działań odpowiada agencja Riverwood, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?