Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski w kampanii Interia.pl

Wystartowała nowa kampania promocyjna Interii pod hasłem „Interia - portal, który towarzyszy mi każdego dnia”. W spocie Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzania portalu i serwisów tematycznych, należących do Grupy.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski w kampanii Interia.pl

W ramach kampanii przygotowano spot główny oraz cztery spoty tematyczne. W każdym z nich gwiazdy opowiadają o swoich skojarzeniach z portalem i poszczególnymi serwisami tematycznymi należącymi do Grupy. Kampania promowana jest hasłem: „Interia – portal, który towarzyszy mi każdego dnia”.

Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz oraz Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzenia Interii i serwisów: Wydarzenia, Sport, Pogoda, Pomponik oraz Smaker.

Kampania ruszyła 1 grudnia br., obejmuje emisję spotów telewizyjnych na antenach Grupy Polsat oraz i w stacjach radiowych z Grupy RMF. Kreacje reklamowe ukażą się również w tytułach prasowych, internecie oraz jako autopromocja w Interii.

Za pomysł kreatywny odpowiada scenarzysta i reżyser spotu Armin Kurasz oraz działy marketingu Interii i Telewizji Polsat. Reklamę wyprodukowała Telewizja Polsat, natomiast spoty na potrzeby radia przygotowało krakowskie studio RS Media.

Od lipca 2020 roku Grupa Interia wchodzi w skład Grupy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu