„Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” promuje Frucio

W prasie i punktach sprzedaży rusza kampania musów owocowych Frucio. Akcję pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” przygotowały Star Advertising i Star Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach skierowanej do dzieci kampanii musów owocowych Frucio na ich opakowaniach znajdują się specjalne naklejki. Akcja pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” obejmuje również prasę dziecięcą (m.in. „Kubuś Puchatek”, „Auta”, „Księżniczka” czy „Barbie”).

grafika

Kampanię – zaplanowaną do końca maja – przygotowały i realizują agencja reklamowa Star Advertising oraz dom mediowy Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje