Winiary promują chłodniki o smakach jagodowym i buraczkowym

Marka Winiary rozpoczęła kampanię promującą chłodniki o smakach jagodowym i buraczkowym. Za stworzenie kampanii odpowiada Publicis, spoty wyprodukowała Papaya, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu MEC.

JD
JD
Udostępnij artykuł:

Dwa 15-sekundowe spoty emitowane będą główne w stacjach o zasięgu ogólnopolskim wraz ze stacjami tematycznymi (TVP, TVN i Polsat) oraz w sieciach kin Cinema City i Multikino (kina standardowe i plenerowe).

Kampanię w telewizji wspierać będą działania na Facebooku, gdzie pojawią się spoty video oraz reklama display.

Telewizyjną kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya. Natomiast zakupem i doborem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady