Wiosenna kampania Cyfry+

Do 8 kwietnia w ogólnopolskiej telewizji potrwa wiosenna kampania reklamowa Cyfry+.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W kampanii wykorzystano dwa nowe 30-sekundowe spoty telewizyjne. Spot o tematyce filmowej komunikuje fakt, ze najnowsze hity kinowe oglądać można tylko w Canal+ i HBO dostępnych na wyłączność w Cyfrze+. Spot o tematyce sportowej informuje, że najlepsze piłkarskie ligi europejskie - hiszpa  ską, włoską, francuską i angielską - oglądać można wyłącznie w Canal+.

Wsparciem komunikacyjnym kampanii są layouty w przedświątecznych wydaniach tygodników telewizyjnych promujące wielkanocną ofertę kanałów dostępnych w Cyfrze+. Komunikacja oferty programowej wspierana jest dodatkowo emisją 0-sekundowych spotów radiowych.

W kampanii wykorzystywane są stacje: TVP, TVN, TVN7, Tele5, TVP3, Puls, TVP Kultura, TVP Sport, TVN24 oraz tygodniki telewizyjne i radio.

Kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy. Filmy reklamowe wyreżyserował duet reżyserski Chuk Chuk, a zrealizował Dom Produkcyjny Tango Production. Media zaplanował dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"