SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiosenna kampania wody Primavera z zespołem Skaldowie (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa wody Primavera. W akcji wykorzystywana jest znana piosenka Skaldów.

Wiosenna kampania wody Primavera z zespołem Skaldowie (wideo)

Prowadzona od 21 marca telewizyjna kampania reklamowa wody źródlanej Primavera pokazuje wiosenną scenerię: zwierzęta przebudzone z zimowego snu, spacery i zabawy na świeżym powietrzu, górski łąki i strumyki oraz budzące się na nowo uczucia. Optymistyczny i energetyczny wydźwięk przekazu podkreśla jeszcze wykorzystana w nim piosenka „Wszystko kwitnie wkoło” zespołu Skaldowie, powszechnie znana jako „Wiosna”.

Kreację kampanii – prowadzonej pod hasłem „Primavera znaczy wiosna” – przygotowała agencja Mather Communications, a produkcją spotu zajęła się firma Red Works.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania wody Primavera z zespołem Skaldowie (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Godfather
Bardzo mi się podoba! Te zbliżenia butelki sprawiają, że produkt wydaje mi się...bliższy! I ten lekki wiosenny klimat! Jak lepiej nawiązać do wiosny niż piosenką, w której refrenie pojawia się słowo "wiosna"!? Ciekawym zabiegiem reklamowym jest też różnorodność głębi ostrości, kolorystyki i tempa prowadzenia kamery w różnych ujęciach. Dzięki temu wiem, że mogę obcować z produktem bez względu na punkt widzenia
8 8
odpowiedź
User
ufcik
po obejrzeniu tej "REKLAMUWKI" już wiem dlaczego mnie nie przyjęli do tej agencji, byłe dla nich za dobry.

UFF.
8 8
odpowiedź
User
bocian
nie wracam do polski! reklama jak z peerelu. ja juz to przezylem.
8 8
odpowiedź
User
edtv
Oj widze tutaj małe złośliwości :)
=> ufcik - noooo, szkoda że tam nie poszedłeś bo pewnie byś zrobił taką reklamuwke, że LOL.
8 8
odpowiedź
User
kukułka
Ale bida ... Wg mnie tania w realizacji, banalna reklamówka zrobiona z wykorzystaniem ujęć z banków z doklejonymi zbliżeniami na logo, ostatnią scenką z dziewczyną pijącą wodę na tle gór i packshotem. Ujęcie z dziewczyną też jest montażem (scena nagrana w studiu). Czy dlatego dziewczyna pociera palcem nos? - symbol kłamstwa. A poza tym to w końcu kukułka czy jaskółka? Jedyne co się broni to kilkakrotnie pokazane logo i piosenka. Oj nie popisała się agencja ...
8 8
odpowiedź