SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenny „Fashion Magazine” z akcją „#JestemPolką”

W sprzedaży pojawił się wiosenny numer dwumiesięcznika „Fashion Magazine” (Fashion Group). Na okładce umieszczono pięć polskich modelek.

Czytelniczki znajdą w numerze m.in. motywy urbanistyczne z wybiegów, które będą tegorocznym „must-have”, wywiad z Adamem Darskim i felieton Michała Zaczyńskiego.

W związku z akcją „#JestemPolką” na okładce redakcja umieściła fotografię Aldony Kaczmarczyk, która sfotografowała pięć modelek pochodzących z różnych krajów i kręgów kulturowych, czujące się Polkami. Bohaterki opowiedziały o swoim dzieciństwie i co oznacza dla nich Polska.

- Polska staje się krajem gdzie coraz częściej mamy do czynienia z różnorodnością kulturową i etniczną. Naszą kampanią #jestempolką pragniemy zwrócić uwagę na to że ojczyzna to nie zawsze nasz kraj pochodzenia, czy historia a coraz częściej miejsce które sami wybieramy sobie do życia i które nosimy w sercu. Nasze bohaterki symbolizują Polskę przyszłości - różnorodną, otwartą i przed wszystkim tolerancyjną. Taką, o jakiej marzymy - tłumaczy Marzena Michela Singh, redaktor naczelna magazynu.

Wiosenny „Fashion Magazine” liczy 180 stron i kosztuje 11,99 zł. Za dystrybucję odpowiadają Garmond Press, Polperfect i Lagardère.

 

Dołącz do dyskusji: Wiosenny „Fashion Magazine” z akcją „#JestemPolką”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicole
Świetna okładka, szkoda że nie zrobiona na zewnątrz. Mamy taką piękną pogodę...
odpowiedź
User
telewizor
ciekawe co na to PIS. Pewnie magazyn zostanie niebawem zakazany :D
odpowiedź
User
123
Ta, tylko ta firma nie płaci
odpowiedź