„Kampania sprzedażowa Microsoftu „Wiosenny wysyp promocji” skierowana jest do klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw (od jednego do pięciu stanowisk komputerowych). Promocja polega na połączonej sprzedaży pakietu Microsoft Office 2010 z dwoma produktami do wyboru: drukarką albo laptopem. Każdy pakiet może zawierać wersję MS Office 2010 dla użytkowników domowych i studentów albo dla użytkowników domowych i małych firm - obie pozwalają zaoszczędzić do 200 zł. W ramach kampanii dostępne będą urządzenia firm Acer, Dell, HP, Lenovo, Sony i Samsung. Produkty w ofercie będą dostępne w sklepach stacjonarnych na terenie całego kraju oraz sklepach internetowych. Akcja potrwa do 15 maja br.
Oferta jest wspierana akcją reklamową w internecie, obejmującą witrynę www.wiosennapromocja.pl oraz banery wyświetlane w sieciach AdWorks, AdSense, Adkontekst oraz BusinessClik.

Kreację przygotowała agencja Wunderman. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.











