SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiosenny wysyp promocji” od Microsoftu wsparty kampanią

Ruszyła nowa kampania sprzedażowa Microsoftu skierowana do konsumentów i małych firm. Oferta wspierana jest akcją reklamową w internecie, którą przygotowały firmy Wunderman i Universal McCann.

„Kampania sprzedażowa Microsoftu „Wiosenny wysyp promocji” skierowana jest do klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw (od jednego do pięciu stanowisk komputerowych). Promocja polega na połączonej sprzedaży pakietu Microsoft Office 2010 z dwoma produktami do wyboru: drukarką albo laptopem. Każdy pakiet może zawierać wersję MS Office 2010 dla użytkowników domowych i studentów albo dla użytkowników domowych i małych firm - obie pozwalają zaoszczędzić do 200 zł. W ramach kampanii dostępne będą urządzenia firm Acer, Dell, HP, Lenovo, Sony i Samsung. Produkty w ofercie będą dostępne w sklepach stacjonarnych na terenie całego kraju oraz sklepach internetowych. Akcja potrwa do 15 maja br.

Oferta jest wspierana akcją reklamową w internecie, obejmującą witrynę www.wiosennapromocja.pl oraz banery wyświetlane w sieciach AdWorks, AdSense, Adkontekst oraz BusinessClik.






Kreację przygotowała agencja Wunderman. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: „Wiosenny wysyp promocji” od Microsoftu wsparty kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl