SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiosną najchętniej oglądane programy pokazywała TVP1 (raport hitów ratingowych)

W wiosenne ramówce br. najwięcej widzów gromadziły pozycje programowe pokazywane przez TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Jakie były ratingowe hity w dziesięciu największych stacjach telewizyjnych?

fot. Shutterstock.com Article

Największą widownię w okresie od 15 lutego do 9 czerwca 2016 roku zgromadził serial „M jak miłość”, którego odcinek z 29 lutego oglądało 6,92 mln widzów, co przełożyło się na 41,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe”, który 24 lutego do Dwójki przyciągnął średnio 5,30 mln widzów (33,14 proc. udziału).

Podium uzupełnia mecz towarzyski piłki nożnej Polska-Holandia, który 1 czerwca do Jedynki przyciągnął średnio 4,75 mln widzów (32,65 proc.).

Oczko niżej znalazł się „Ojciec Mateusz” - (4,63 mln widzów; 29,62 proc. udziału; emisja 17 marca w TVP1).

Pierwszą piątkę uzupełnia finał 61. Konkursu Piosenki Eurowizji 2016 z 14 maja - transmisję w TVP1 śledziło 4,59 mln osób (37,58 proc.).

W top 10 znalazły się jeszcze takie pozycje, jak: „Teleexpress” (4,49 mln widzów; 37,70 proc. udziału; emisja 15 lutego w TVP1), „Barwy szczęścia” (4,26 mln; 25,54 proc.; 15 lutego w TVP2), mecze Polska-Finlandia (4,13 mln; 30,58 proc.; 26 marca w TVP1) i Polska-Serbia (4,03 mln; 26,77 proc.; 23 marca w TVP1) oraz „Wiadomości” (3,98 mln; 24,16 proc.; 6 marca w TVP1).

Najwyżej sklasyfikowana nowość ramówkowa wiosny 2016 roku to pierwszy odcinek serialu „Bodo”, który zajął 13 lokatę (3,81 mln; 22,10 proc.; 6 marca w TVP1). Druga najwyżej będąca w zestawieniu nowa pozycja to talent-show „MasterChef Junior”, który był 29 (3,15 mln; 18,81 proc.; 24 kwietnia w TVN), a czołową pięćdziesiątkę zamyka serial „Druga szansa” (2,54 mln; 18,24 proc.; 15 lutego w TVP1).

W zestawieniu 50 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 28 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Dziewięć lokat należało do programów TVP2, osiem - do TVN, a pięć - do Polsatu.

Rankingi TOP 30 programów w dziesięciu najchętniej oglądanych stacjach telewizyjnych w Polsce w wiosennej ramówce 2016 roku.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wiosną najchętniej oglądane programy pokazywała TVP1 (raport hitów ratingowych)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
markus
Kodowcy rozdziawili gebę ze zdumienia i milczą.
16 10
odpowiedź
User
andi
W 50 najchętniej oglądanych wiosną programów 28 TVP1, 9 TVP2, 8 TVN i 5 Polsat. Top10 to TVP.
Wg tego artykułu.

Obok na stronie Wirtualne media drugi artykuł "Polsat i TVN wygrały wiosnę.Najwięcej straciła TVP1."

Zdecydujcie się redakcjo.Kto wygrał wiosnę.
Wdać, że nie lubicie obecnej TVP ale trochę więcej prawdy, obiektywizmu i konsekwencji w swoich opiniach.
15 11
odpowiedź
User
multipopword
Andi. Kilka hitów wiosny nie czyni.
11 11
odpowiedź
User
multipopword
To że TVP miała dużo najchętniej oglądanych programów, a zwłaszcza "Dwójka", były też i takie, które obniżały jej wyniki jak np. Pegaz czy Teleranek. Polsat miał mniej porażek a więcej sukcesów i dlatego wygrał.
9 11
odpowiedź
User
sebaaa
to,że programy informacyjne TVP mają coraz gorszą oglądalność, to nie oznacza, że ludzie przestaną oglądać M jak Miłość albo inne seriale.
8 9
odpowiedź