Joanna Pawlak ma zapisy na akcje Wirtualnej Polski warte 2,4 mln zł

Prezes spółki Wirtualna Polska Media Joanna Pawlak w ramach programu opcji menedżerskich dokonała zapisów na 24 tys. akcji Wirtualna Polska Holding za cenę wynoszącą 12,3 proc. ich bieżącego kursu giełdowego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Joanna Pawlak ma zapisy na akcje Wirtualnej Polski warte 2,4 mln zł
Joanna Pawlak

W zeszły piątek Joanna Pawlak dokonała zapisu na 24 058 akcji holdingu Wirtualna Polska po 12,17 zł za sztukę. To realizacja warrantów subskrypcyjnych przyznanych jej w ramach programu opcji menedżerskich.

W piątek na koniec sesji giełdowej kurs Wirtualnej Polski wynosił 99,20 zł. Przy takiej cenie pakiet objęty przez Joannę Pawlak jest warty 2,39 mln zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-przejecia-raport-rynek-e-commerce,7170355407521409a ##

Kapitał Wirtualnej Polski dzieli się 29,19 mln akcji, kapitalizacja wynosi obecnie 2,89 mld zł. Głównymi akcjonariuszami firmy są członkowie jej zarządu: prezes Jacek Świderski, Michał Brański i Krzysztof Sierota. Każdy ma walory stanowiące 12,94 proc. kapitału i dające 18,63 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.

grafika

Joanna Pawlak w Wirtualnej Polsce od 17 lat

Z Wirtualną Polską Joanna Pawlak jest związana od 2004 roku. Przez wiele lat jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży zarządzała strategią sprzedażową i marketingową, a w 2014 roku, po przejęciu firmy przez Grupę o2, objęła funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu.

Stanowisko prezesa Wirtualna Polska Media, jednej z największych spółek zależnych Wirtualna Polska Holding, objęła wiosną 2018 roku, zastępując Jacka Świderskiego.

Przed pracą w WP Joanna Pawlak była związana z agencją reklamową McCann Erickson i Telewizją Polską (jako kierownik marketingu w biurze reklamy).

W czwartym kwartale ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 15,2 proc. do 218,46 mln zł oraz zysku netto z 26,86 do 40,05 mln zł. Wskutek spadków zaraz po wybuchu epidemii całoroczne wpływy zmalały o 10,8 proc., natomiast zysk netto zwiększył się.

Według badania Mediapanel w marcu br. serwisy i aplikacje internetowej Wirtualnej Polski zanotowały 21,93 mln użytkowników i 75,1 proc. zasięgu. Do firmy należy też Telewizja WP nadawana m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu