SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska nago

W poniedziałek ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski realizowana pod hasłem 'Ściągniesz z nas wszystko'.

Kampania jest oparta na koncepcji, że Wirtualna Polska to portal, w którym użytkownicy znaleźć mogą wszystkie potrzebne mi informacje. Kreacja przedstawia rozebraną ekipę pracowników WP, którzy przykrywają się czerwonym banerem z hasłem "Ściągniesz z nas wszystko". Scena ta ma symbolizować, że Wirtualna Polska to portal, z którego "ściągnę wszystko": od informacji z kraju i ze świata począwszy, poprzez multimedia i rozrywkę, a na poczcie skończywszy.

  

Akcja kierowana jest do młodych ludzi w ośmiu największych miastach w Polsce (m.in. Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków i Katowice).

W kampanii wykorzystywane są takie media jak: kino (45-sekundowy spot m. in. w kinach sieci Cinema City, Kinoplex, Silverscreen), outdoor (mix nośników typu premium, m.in.: citylighty, frontlighty, cityscrolle, backlighty oraz fullbacki - branding autobusów w Warszawie i w Gdańsku), a także radio (emisja 15-sekundowego spotu m.in. w Radiu Zet, RMF FM, Radiostacji, Złotych Przebojach, Radiu PIN oraz Radiu Wawa. Dodatkowo kampania wsparta będzie działaniami w prasie (reklamy m.in. w tygodnikach opinii) oraz w Internecie (silna kampania autopromocyjna na portalu).

- Po raz pierwszy na taką skalę wykorzystujemy w kampanii wizerunkowej WP kino oraz outdoor - mówi Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Wirtualnej Polsce - Postawiliśmy jednak na te dwa media przede wszystkim ze względu na fakt, że docierają one - lepiej niż inne - do młodych ludzi, którzy są naszą główną grupą docelową. Dodatkowo, wybór nośników outdoorowych wyłącznie typu premium pomoże zbudować nam zasięg w największych miejskich aglomeracjach - dodaje Pawlak.

  

Kreację reklam outdoorowych i prasowych przygotowała agencja Testardo Red Cell. Reżyserem i scenarzystą spotu kinowego jest Jerzy Orłowski, a wyprodukowała go firma Odeon Rybarczyk Productions. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był Zespół Komunikacji Wirtualnej Polski.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska nago

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl