SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Wysoko Wirtualnemedia.pl

W sierpniu najczęściej cytowanym medium był portal Wirtualna Polska. Na drugim miejscu uplasowała się "Rzeczpospolita", a trzecim Onet.pl  - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl.

Na informacje Wirtualnej Polski inne media powoływały się w sierpniu 2401 razy. Lider zestawienia za ubiegły miesiąc, "Rzeczpospolita", zajęła miejsce drugie z liczbą 2218 cytowań. Podium zamyka Onet, cytowany w innych mediach 1666 razy.

W sierpniowym zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów znalazły się cztery stacje telewizyjne, dwie radiowe, sześć tytułów prasowych i trzy portale internetowe.

Najczęściej cytowanym tytułem prasowym był w sierpniu dziennik „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą”(1525 cytowań) i „Dziennik Gazeta Prawna” (1222 cytowania).

Spośród tygodników, media najchętniej powoływały się na informacje "Do Rzeczy" (656 cytowań), podium uzupełnia "Wspólnota" (498 cytowań) oraz "Wprost" (258 cytowań).

Rekord Wirtualnemedia.pl

Najczęściej cytowanymi portalami internetowymi były Wirtualna Polska, Onet i wPolityce. Miejsce czwarte zajmują Wirtualnemedia.pl, cytowane 568 razy.

„Press” z liczbą 109 cytowań znalazł się na pierwszym miejscu wśród miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należy kolejno do „Forbesa” (97 cytowań) oraz „Playboya” (75 cytowań).

TVN24 był najczęściej cytowanym medium telewizyjnym, znacznie wyprzedzając TVP Ingo i TVN. Na ich informacje powoływano się odpowiednio 1506, 857 i 810 razy.

RMF FM, zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych (1041 cytowań). Rozgłośnia wyprzedziła PR1 (cytowane 940 razy) oraz TOK FM (552 cytaty).

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce, wyprzedzając "Puls Biznesu" i serwis Bankier.pl.

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Kraków, cytowane 165 razy. Stacja wyprzedziła Radio Gdańsk i "Gazetę Krakowską".

Badanie przeprowadzono na podstawie 27 250 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 sierpnia 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 28 847 razy (22  483 razy w portalach, 3 473 razy w prasie, 2 109  w telewizji i 782 w radio).

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Wysoko Wirtualnemedia.pl

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sonia
WP rośnie, ruch mają rekordowy, zyski chyba też. Teraz kolejna cegiełka. Hejterów ust to nie zamknie ale niech sobie skowyczą :)
odpowiedź
User
Lol
Jeśli WP jest najbardziej opiniotwórcza to znaczy ze to słowo nic nie znaczy
odpowiedź
User
Max
Opiniotwórcze? Kupa śmiechu i tyle.
odpowiedź