Wisła Kraków wyprzedziła w internecie Kowalczyk i Małysza

Wisła Kraków była w marcu częściej opisywana w internecie niż Justyna Kowalczyk i Adam Małysz. Obojgu medalistom z Vancouver poświęcono zdecydowanie mniej miejsca niż w lutym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Justyna Kowalczyk i Adam Małysz pozostali w marcu sportowcami najobszerniej opisywanymi w polskim internecie, przy czym poświęcono im zdecydowanie mniej miejsca niż w lutym. Marcowe publikacje poświęcone obojgu były – biorąc pod uwagę ich ilość i jakość – prawie trzy razy mniej istotne niż te z lutego (więcej).

grafika

Natomiast o Wiśle Kraków pisano w internecie o ponad 50 proc. częściej niż w lutym, co wiąże się oczywiście z wiosennym wznowieniem polskiej ligi piłkarskiej. Dzięki temu klub wyprzedził pod względem ilości i jakości wzmianek zarówno Justynę Kowalczyk, jak i Adama Małysza.

grafika

Wśród trenerów najwięcej uwagi poświęcono w internecie Franciszkowi Smudzie, przy czym w porównaniu z lutym ilość i jakość tych publikacji była w marcu prawie cztery razy większa.

grafika

Natomiast z pozostałych osób związanych ze sportem największe zainteresowanie wygenerował w internecie Witalij Trypoliski, lekarz przyłapanej na dopingu biegaczki narciarskiej Kornelii Marek.

grafika

Pentagon Research zmierzył internetową popularność ludzi i klubów z polskiego środowiska sportowego na podstawie analizy występowania wybranych słów kluczowych w treściach publikowanych w sieci. Zbiór takich wystąpień w marcu został poddany obliczeniom ilościowym i jakościowym, w wyniku których określono różne wartości wskaźnika Pentagon.index.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii