SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wittchen sprzeda Lidlowi swoje produkty za kilkanaście milionów złotych

Wittchen dostarczy w tym roku do sieci sklepów Lidl swoje wyroby skórzane za łączną kwotę 13,5 mln zł.

Article

- Spółka ustaliła z firmą Lidl warunki współpracy w zakresie realizacji zamówienia - dostawa produktów marki Wittchen w roku 2018. Łączna szacunkowa wartość świadczeń w ramach Umowy wynosi 13,5 mln złotych netto + VAT - czytamy w komunikacie.

Umowa nie precyzuje, ile produktów, jakiego rodzaju i kiedy Wittchen dostarczy Lidlowi. Zawiera natomiast zapisy dotyczące kar umownych, szczególnie w przypadku nieterminowego wykonania przedmiotu zamówienia. Limit sankcji ustalono na 40 proc. wartości netto niedostarczonych produktów według cen ustalonych w kontrakcie.

- Produkty pojawią się akcyjnie, wzorem lat ubiegłych – na przestrzeni jesieni i zimy - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, communication manager w Lidl Polska. - Nasi klienci ponownie mogą spodziewać się różnorodnej oferty wyrobów skórzanych, które będą charakteryzowały się wysoką jakością wykonania, ponadczasową elegancją oraz atrakcyjną ceną. Wittchen to renomowana, polska firma, która posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji wyrobów skórzanych. Każda kolekcja przygotowana dla Lidla cieszy się bardzo dużą popularnością wśród naszych klientów - dodaje Robaszkiewicz.

Wittchen, producent galanterii, butów, odzieży skórzanej i akcesoriów podróżniczych, od 2012 roku prowadzi w Lidlu okresowe akcje sprzedaży swoich produktów, głównie toreb, w obniżonych cenach.

Lidl ma w Polsce ponad 600 sklepów, w których zatrudnia ponad 15 tys. pracowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wittchen sprzeda Lidlowi swoje produkty za kilkanaście milionów złotych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl