SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizerunkowa kampania 'Faktu'

Rozpoczęła się dwumiesięczna kampania B2B o charakterze wizerunkowym dla dziennika 'Fakt' przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D

Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy media planerów i reklamodawców nt. czytelników Faktu. W kampanii wykorzystana jest prasa branżowa (Media i Marketing Polska, Press, Brief) oraz direct mail. Kampanię otwierają ogłoszenia w prasie branżowej pod hasłem przewodnim: "7 milionów Polaków nie wie na co wydać pieniądze!"

Drugi nośnik kampanii w postaci mailingu rozpocznie się w kwietniu br. i będzie zawierał zaskakującą niespodziankę dla odbiorców. Szczegóły akcji nie są znane.

Dołącz do dyskusji: Wizerunkowa kampania 'Faktu'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl