SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizualnie całkiem niezła sztuka

Na różnych nośnikach i platformach mediowych rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa magazynu Visual Communication.

Jest ona związana z promocją ostatniego numeru, który właśnie ukazał się na rynku. Przewodnie hasło kampanii to - „Wizualnie całkiem niezła sztuka”. Visual Communication. opisuje najnowsze trendy w sektorze komunikacji wizualnej, dlatego też w swojej akcji promocyjnej wykorzystał dynamicznie rozwijające się media oraz niestandardowe nośniki. Jednym z nich jest sieć telewizji narrowcastingowej CityTV. W 50 ekskluzywnych salonach Laurent i Jean Louis David pojawi się 30 sek. spot reklamowy przedstawiający brand oraz zawartość najnowszego wydania. Całość będzie emitowana w ramach 1,5 godzinnej pętli, która także będzie przekierowana do bloku reklamowego w stacji TVBiznes.  Po raz pierwszy w Polsce na ulicach pojawi się również mobilna figura pneumatyczna w kształcie pierwszej okładki. To całkowita nowość, która być może wyznaczy nowy trend w komunikacji reklamowej. Jej wymiary to 3,5 m wysokości i 2,40 m szerokości. Całość będzie wyposażona w kompresor utrzymujący odpowiednie ciśnienie i przymocowana od spodu do przyczepy poruszającej się po mieście. Ekspozycja figury odbędzie się najpierw w Warszawie, a następnie w innych aglomeracjach w całej Polsce. Oprócz tego w ramach kampanii przewidziane są działania mailingowe, współpraca z portalami internetowymi, blogiem Mediafun oraz promocja na standach „Empik poleca”. Slogan i komunikaty reklamowe nawiązują do sztuki komunikacji w aspekcie wizualnym, która jest głównym tematem tego numeru.

„Celem zaplanowanej strategii promocji jest  uzyskanie spójnego komunikatu reklamowego ukierunkowanego na różne grupy odbiorców” – informuje Łukasz Mikołajczak, redaktor prowadzący Visual Communication.. „Oprócz sztuki komunikacji, zaprezentowanej w aspekcie mniej lub bardziej oficjalnym, niestandardowym i futurystycznym, w bieżącym wydaniu spróbowaliśmy między innymi oszacować wartość reklamową najszybszego Polaka w F1, pokazać przy pomocy Giovanniego Caporioni jak będzie wyglądać komunikacja zewnętrzna XXI wieku, przybliżyć poprzez magiczne case study zaskakujące wizualizacje w konkursie MacTac’a oraz zgłębić sekrety formy jako elementu strategii komunikacji. Ponadto jak zwykle piszemy o tym, co w komunikacji wizualnej wydarzyło się ważnego, interesującego i inspirującego.” – podsumowuje Łukasz Mikołajczak.

Dołącz do dyskusji: Wizualnie całkiem niezła sztuka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl