SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel Ery i Heyah potroił zyski

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, zanotowała 347 mln zł zysku netto w II kwartale, prawie trzykrotnie więcej niż przed rokiem

Ogłoszone 12 sierpnia 2004r. wyniki Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. za drugi kwartał 2004r. umacniają pozycję firmy i jej oferty produktów i usług na polskim rynku telefonii komórkowej. Polityka wprowadzania coraz tańszych i prostszych taryf, konsekwentnego inwestowania  w infrastrukturę oraz rozwój innowacyjnych usług przynosi ciągły wzrost wszystkich kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych.

Ogólna liczba abonentów przekroczyła 7,5 miliona (wzrost o ponad 34% w porównaniu z drugim kwartałem 2003r.). Przychody Spółki zwiększyły się o ponad 15% - do 1,6 miliarda złotych. EBITDA wyniosła prawie 772 miliony złotych, niemal 54% więcej niż w tym samym okresie 2003r., a wskaźnik EBITDA wyniósł 47,9%. Zysk netto za II kwartał 2004r. zwiększył się do prawie
347 milionów złotych. "Jestem dumny z wyników finansowych i pragnę jeszcze raz podkreślić, że Zarząd PTC konsekwentnie realizuje potrzebę inwestowania przez Spółkę wszystkich posiadanych środków w rozwój infrastruktury i usług." - powiedział Bogusław Kułakowski, Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.

Tak znakomite wyniki osiągnięte zostały dzięki umiejętnemu planowaniu oraz dostarczaniu abonentom i użytkownikom ofert wychodzących naprzeciw ich potrzebom. Polska Telefonia Cyfrowa zainicjowała przekształcenia polskiego rynku telefonii komórkowej w kierunku najbardziej przyjaznym klientom. W ciągu zaledwie kilku miesięcy, ustanowiony przez PTC standard prostych taryf dla użytkowników telefonów na kartę znalazł naśladowców wśród krajowej konkurencji. Telefonia komórkowa stała się dostępna dla nowych grup abonentów
i użytkowników.

"Dzięki naszej strategii, telefonia komórkowa w Polsce jest dostępna praktycznie dla każdego. Oferuje coraz tańsze i korzystniejsze rozwiązania, pomaga tworzyć 'społeczeństwo mobilne'. Niższe ceny rozmów i usług są możliwe dzięki odchodzeniu od subsydiowania telefonów. Pierwsi zaproponowaliśmy ofertę telefonu komórkowego zamiast telefonu stacjonarnego, pozwalającą
na swobodę rozmawiania i spore oszczędności w domowym budżecie. Najwyższa jakość usług
w każdej niszy rynkowej - od prostych, głosowych, po wdrażanie najnowszych technologii - to nasz cel. Ogłoszone dziś testowe rozpoczęcie udostępniania klientom korporacyjnym usług telefonii UMTS, które jako pierwsi pokazaliśmy już trzy lata temu, to kolejny przykład realizacji obowiązków lidera rynku." - dodał Bogusław Kułakowski.

Obecnie polski rynek telefonów na kartę jest prawdopodobnie najatrakcyjniejszą propozycją
dla klientów w Europie. Rynek abonamentowy także rozpoczyna proces zmian, których celem jest rozwój oferty odpowiadającej zmieniającym się szybko potrzebom klientów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Właściciel Ery i Heyah potroił zyski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl