Billie Eilish w spocie T-Mobile chce obalać stereotypy dotyczące generacji Z

W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, rozpoczęła współpracę z piosenkarką Billie Eilish. Akcja ma na celu obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inspirujących inicjatyw młodych osób.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał, który oferuje digitalizacja.

W ramach swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska, chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy Billie Eilish.

- Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale - potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy - skomentowała Billie Eilish.

- Wydarzenia 2020 r. będą miały wpływ na młodsze pokolenie w nadchodzących latach zarówno pod względem kulturowym, społecznym, jak i gospodarczym. Właśnie dlatego chcemy pomóc uwolnić potencjał generacji Z i dostarczyć jej platformę komunikacji, aby młodzi ludzie mogli pokazać, jak zmieniają świat na lepsze, wykorzystując do tego technologię. Podjęliśmy współpracę z Billie i grupą osób z jej pokolenia, aby pokazać, jaka moc drzemie w generacji, która już teraz definiuje naszą przyszłość - dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska:

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-piosenkarki-spotify-top-10-billie-eilish-przed-taylor-swift-i-ariana-grande ##

Billie Eilish głosem kampanii Deutsche Telekom

W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz przedstawicielami młodego pokolenia (16-25 lat). W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób - od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia czy popularyzację cyberbezpieczeństwa.

Film, wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze wystąpieniem pandemii COVID-19, "to celebracja osiągnięć i zaangażowania generacji Z, jak również wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego pokolenia i ich podejścia do technologii" - jak podała firma w komunikacie.

Przykłady projektów realizowanych przez generację Z oraz informacje o kampanii #WhatWeDoNext dostępne będą na platformie muzycznej firmy Deutsche Telekom - Electronic Beats.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-na-karte-i-mix-promocja-25-proc-doladowanie-gratis-nowy-serwis-internetowy,7170501962282625a ##

Prawie wszystkie sceny w filmie zostały nakręcone w Warszawie. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films we współpracy z Saatchi&Saatchi London oraz domem produkcyjnym Somesuch. Za zdjęcia odpowiadał Mátyás Erdély. Produkcja powstała w ramach 3 dni zdjęciowych i kilkunastu lokacji przed wybuchem pandemii. Wzięło w niej udział kilkudziesięciu infuencer'ów, aktorów i statystów wybranych podczas międzynarodowego castingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK