SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojas zmienia strategię reklamową

Spółka obuwnicza Wojas zmieni strategię reklamową na 2009 r., poinformowała firma w komunikacie. Z raportu wynika, że firma chce zmniejszyć wydatki na sport wyczynowy.

"Zarząd informuje o zmianie strategii reklamowej w roku 2009 przejawiającej się ograniczeniem wydatków na sport kwalifikowany i przesunięciem środków na bardziej efektywne formy promocji" - czytamy w komunikacie.

Wojas sponsoruje drużynę hokejową.

W 2008 roku grupa Wojas miała po audycie 0,70 mln zł zysku wobec 2,65 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 84,74 mln zł wobec 38,47 mln zł.

  • Więcej informacji:
  • Wojas
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojas zmienia strategię reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl