SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Jagielski za zgodą Radia ZET reklamuje Nescafé Classic (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kawy Nescafé Classic (Nestlé Polska) z udziałem Wojciecha Jagielskiego, dyrektora muzycznego Radia ZET. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis Poland, Tango Production i MEC.

Wojciech Jagielski, fot. akpaArticle

W spocie Nescafé Classic Wojciech Jagielski relacjonuje poranek swojej współpracowniczki, która po wypiciu tej kawy dzieli się dobrym nastrojem z napotkanymi osobami, także z nim samym w studiu radiowym. Hasło główne kampanii to „It all starts with a Nescafé”.

Jagielski, na co dzień pracujący jako dyrektor muzyczny Radia ZET, uzyskał zgodę rozgłośni na występ w kampanii. - Wiedzieliśmy o udziale Wojtka w reklamie i nie mamy z tym żadnego problemu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu. Przypomnijmy, że dziennikarz od połowy stycznia br. prowadzi też autorski talk-show w Superstacji (więcej na ten temat).

Dlaczego Wojciech Jagielski został zaangażowany do kampanii? - To postać dobrze znana i bardzo lubiana. Reklama opowiada o pozytywnych emocjach, inspiruje do dzielenia się dobrym nastrojem z innymi, co Wojciech Jagielski robi zawodowo, prowadząc audycje radiowe - uzasadnia nam Magdalena Mączyńska z działu komunikacji i usług marketingowych Nestlé Polska. Nie chce za to ujawnić, na jak długo zaplanowano współpracę z dziennikarzem.

Wojciech Jagielski to pierwszy polski celebryta promujący Nescafé. Tymczasem w kampaniach Jacobs Gold wystąpiły w ostatnich latach Anita Lipnicka, John Porter, Katarzyna Grochola, Dorota Szelągowska oraz Paulina i Natalia Przybysz (zobacz szczegóły), a mrożoną wersję Jacobs reklamowała Magdalena Różczka (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Kampania Nescafé Classic z Jagielskim jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne) i potrwa kilka tygodni. Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, spot telewizyjny (wyreżyserowany przez Antoniego Nykowskiego) wyprodukowała firma Tango Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojciech Jagielski za zgodą Radia ZET reklamuje Nescafé Classic (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czarny.pl
dzienniekarz, prezenter itp występujący w reklamie na zawsze traci wiarygodność zawodową RIP
odpowiedź
User
pavv
Celebryta z niego taki jak i dyrektor muzyczny - specjalista od przesuwania myszką utworów z listy do playlisty i klikaniu "zagraj 7x dziennie".
odpowiedź
User
d
Jedyne, co może reklamować dziennikarz, to stacja/gazeta, w której pracuje. Inne opcje to degrengolada zawodu.
odpowiedź