SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Kozłowski: z Kompanii Piwowarskiej do Decathlonu

Wojciech Kozłowski po trzech latach pracy w marketingu Kompanii Piwowarskiej rozstał się z firmą. Objął stanowisko marketing managera w firmie Decathlon - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

Wojciech Kozłowski Article

Wojciech Kozłowski jako marketing manager w Decathlonie odpowiada za działania marketingowe firmy w Polsce.

Przez ostatnie trzy lata pracował w Kompanii Piwowarskiej. Ostatnio jako brand manager marki Tyskie. Wcześniej natomiast był brand managerem marek premium, m.in. Pilsner Urquell.

W latach 2013-2015 w L'Oreal Polska zajmował się marką Garnier. Wcześniej pracował też w Danone Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojciech Kozłowski: z Kompanii Piwowarskiej do Decathlonu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl