Wojciechowska, Młynarska, Gikiewicz i inni w społecznej kampanii #NieDajSięWymazać

Martyna Wojciechowska, Angelika Szymańska, Karolina Witaszek, Agata Młynarska oraz Łukasz Gikiewicz wzięli udział w kampanii społecznej #NieDajSięWymazać, realizowanej przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją UNAWEZA i projektem MŁODE GŁOWY, przy wsparciu agencji oLIVE media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wojciechowska, Młynarska, Gikiewicz i inni w społecznej kampanii #NieDajSięWymazać

Celem akcji jest zwiększenie świadomości młodzieży, ich rodziców oraz nauczycieli, na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami wśród nieletnich. Kampania potrwa do 18 listopada.

W jej ramach powstał spot, który podkreśla, że młodzi ludzie mają przed sobą wiele możliwości i marzeń, a uzależnienia mogą odebrać im szansę na ich realizację. Jeszcze przed premierą dziennikarka Agata Młynarska oraz oraz piłkarz Łukasz Gikiewicz nagrali apel do młodego pokolenia, zachęcając ich do unikania używek i nie pozwolania na „wymazanie” swojej przyszłości, wzmacniając przekaz kampanii przed jej oficjalnym startem. 

– #NieDajSięWymazać to kampania stworzona z myślą o tym, aby pokazać, jak unikać uzależnień i jak podejmować świadome decyzje, które zapobiegają sięganiu po substancje odurzające – mówi Mariusz Frankowski, wojewoda Mazowiecki. - Jesteśmy dumni, że do inicjatywy dołączyły tak znane osoby. Ich wsparcie pomoże nam dotrzeć z przekazem do szerokiego grona odbiorców - dodaje Wojewoda.

Influencerki w kampanii #NieDajSięWymazać

W spocie wzięły udział takie osoby, jak Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY, Angelika Szymańska – lekarka i influencerka znana jako Gini.Gina (193 tys. obserwujących na Instagramie) oraz Karolina Witaszek, TikTokerka (1,7 mln obserwatorów) działająca pod pseudonimem Bijonsi, która zagrała główną rolę uczennicy.

Promocja materiału edukacyjnego odbędzie się na Instagramie, Facebooku oraz YouTube Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. W ramach kampanii został utworzony profil na TikToku, który pozwoli dotrzeć do młodych osób, stanowiących większość użytkowników tej aplikacji. Działania te wspierane są przez kampanię performance marketingową, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców na terenie województwa mazowieckiego i zwiększyć ich świadomość na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami. Plakat oraz spot kampanii będą również wyświetlane na dworcach Polskich Kolei Państwowych w całym kraju.

Za realizację całej kampanii odpowiedzialna jest agencja oLIVE media. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online