Widownia „Wojennych dziewczyn” rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem

Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,21 mln osób, minimalnie mniej niż gromadziła druga edycja wiosną ub.r. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Widownia „Wojennych dziewczyn” rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem
Agnieszka Kaczorowska

Misyjny serial „Wojenne dziewczyny” nadawany jest na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.15, począwszy od 8 września 2019 roku. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność trzeciego sezonu produkcji wyniosła 2,21 mln widzów. Przełożyło się to na 14,13 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/osiecka-serial-tvp-eliza-rycembel-magdalena-poplawska-opinie,7170861098035329a ##

Serial notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,92 mln osób, drugi - 2,26 mln, a trzeci - 2,44 mln.

grafika

Produkcja notuje minimalnie niższą widownię ale wyższe udziały względem drugiej edycji cyklu emitowanego wiosną ub.r. Po trzech tygodniach gromadził on średnio 2,26 mln widzów, co przełożyło się na 14,04 proc. udziału w grupie 4+, 8,08 proc. w grupie 16-49 oraz 10,60 proc. w grupie 16-59.

Z kolei pokazywany jesienią ub.r. w tym samym paśmie serial „Drogi wolności” śledziło 1,92 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 12,36 proc., 6,35 proc. i 8,62 proc. https://www.wirtualnemedia.pl/drogi-wolnosci-ogladalnosc-tvp1-wiceliderem,7171229055403649a

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziewczyny-ze-lwowa-4-sezon-tvp1-kiedy-emisja-nowe-pasmo,7170872664467073a ##

TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, który pokazujący reality-show „MasterChef”, a jego udział kształtuje się na poziomie 11,36 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat („Kabaret na żywo”; 9,28 proc.) i TVP2 (gł. „The Wall. Wygraj Marzenia” i „Opole na bis”; 3,90 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy też jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: TVP1, Polsat i TVP2.

grafika

Głównymi bohaterkami 13-odcinkowego serialu „Wojenne dziewczyny” są trzy młode kobiety - Irka, Ewka i Marysia, które walczyły z niemieckim okupantem. Każda z dziewczyn wywodzi się z innego środowiska: Irka pochodzi z inteligenckiej rodziny, Ewka ze środowiska drobnych przestępców, a Marysia jest córką bogatego żydowskiego przemysłowca z Łodzi. Ich losy łączą się w okupowanej Warszawie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]