SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojna na rynku prasy kobiecej

Najnowszy numer tygodnika "Tina" bez gadżetu ukaże się dzisiaj w nowej cenie - 50 groszy.

Jak informuje wydawca pisma, wydawnictwo Bauer, nowa promocja "Tiny" jest odpowiedzią na obniżenie ceny konkurencyjnego tygodnika "Pani Domu", który od poniedziałku kosztuje 50 groszy.

Sprzedaż tygodnika "Tina" będzie wspierała silna kampania reklamowa o ponad 60% zasięgu. Wydatki na promocję w telewizjach pięciu wrześniowych wydań tygodnika wyniosą ok. 2 mln

Jak powiedział nam Maciej A. Brzozowski, Dyrektor Public Relations Wydawnictwa Bauer nie zdecydowano jeszcze jak długo potrwa promocja.

Oprócz intensywnej kampanii reklamowej o 33% większony został nakład "Tiny", który obecnie wynosi około 880 tys. egzemplarzy.

Sprzedaż "Tiny" w pierwszym kwartale br. wyniosła 474 437 egz., natomiast "Pani Domu"- 224 790 egz. (dane ZKDP). 

Dołącz do dyskusji: Wojna na rynku prasy kobiecej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl