Wojtek Kowalik dołączył do Brain

Do zespołu agencji Brain dołączył – jako creative partner – dołączył Wojtek Kowalik. Odpowiada za poszerzenie kompetencji digital i social.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wojtek Kowalik dołączył do Brain
Wojtek Kowalik

Wojtek Kowalik żył i pracował w Londynie, Chicago, Berlinie, Pradze oraz w Warszawie. Jest jedynym Polakiem z reklamą w Super Bowl oraz ze wszystkimi nagrodami na trzech najważniejszych konkursach na świecie – Cannes Lions, D&AD oraz One Show – od nominacji aż po Grand Prix, w przeróżnych kategoriach m.in PR, digital, social & influencer, digital marketing czy media. W samym tylko Cannes Lions ma 28 lwów, a w 2021 był 4. copywriterem globalnie. Jest też – jak do tej pory – jedynym Polakiem, który wygrał najważniejszą nagrodę w branży reklamowej: D&AD Black Pencil.

Zaczynał pracę w branży reklamowej jako strateg, kontynuował jako art director, większość kariery spędził jako copywriter, a skończył jako dyrektor kreatywny. Doświadczenie zdobywał zarówno w agencjach (Ogilvy, Fallon, Isobar, Cheil, Saatchi&Saatchi), jak i po stronie marek. Jest absolwentem University of the Arts London. 

- Brain jest agencją z długotrwałą tradycją kreatywnej komunikacji, ma ją wpisaną w swoje DNA, wielokrotnie nagradzaną na festiwalach zarówno kreatywności jak i efektywności. Dlatego traktuję tę nową przygodę nie tylko jako kolejne, ambitne wyzwanie zawodowe, ale również jako bardzo duży zaszczyt - mówi Wojtek Kowalik.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK