SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej

III kwartał bieżącego roku przyniósł niższy w porównaniu z wcześniejszymi okresami wzrost na rynku reklamy zewnętrznej w Stanach Zjednoczonych.

Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej

W okresie lipiec - wrzesień wydatki w sektorze reklamy outdoor w USA wzrosły o 6,1 procenta w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - informuje serwis Media Life, powołując się na dane organizacji Outdoor Advertising Association of America (OAAA).

Tymczasem w tym samym kwartale zeszłego roku wzrost wyniósł 8,6 procenta. Co więcej, dane OAAA wskazują na spadkową tendencję w całym bieżącym roku: w pierwszych trzech miesiącach wzrost wyniósł 8 procent, a w II kwartale 7,9 procenta.

Z kolei w całym poprzednim roku, podobnie jak w roku 2005, wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej kształtował sie na poziomie 8 procent.

źródło: Media Life

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl