SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Wolność kultury, kultura wolności' w kampanii Gdańska

Pod hasłem "Wolność kultury, kultura wolności" przebiega outdoorowakampania promująca Gdańsk jako Europejską Stolicę Kultury 2016. Wakcji wykorzystywane są layouty przygotowane przez artystówzwiązanych z tym miastem.

Outdoorowa kampania promocyjna Gdańska opierasię na 6 layoutach przygotowanych przez artystów związanych z tymmiastem, m.in. malarkę Iwonę Zając i twórcę komiksów MarkaLachowicza. Wszystkie kreacje w różny sposób przedstawiają hasło"Wolność kultury, kultura wolności", które Gdańsk wykorzystuje wstaraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Jednocześnieten slogan wyraża wartości takie jak wolność, solidarność, dialog ispołeczeństwo obywatelskie uosabiane przez to miasto.

kulturagdansk

Akcja przez cały sierpień jest prowadzona w Gdańsku i Warszawiena 100 nośnikach formatu 6x3 m udostępnionych przez firmęCityboard Media.

Dołącz do dyskusji: 'Wolność kultury, kultura wolności' w kampanii Gdańska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl