SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wonga wprowadza własny Kodeks Etyki

Firma pożyczkowa Wonga (część Grupy Kruk) wprowadza swój Kodeks Etyki. Zawiera reguły, którymi pracownicy kierują się w pracy, w relacjach z klientami i kontrahentami.

Article

Bezpośrednia komunikacja, uczciwość i innowacyjność to najważniejsze z wartości, które zostały opisane w dokumencie. Na pierwszym planie firma stawia człowieka - zarówno w komunikacji z klientem, jak i między pracownikami firmy.

- Kodeks Etyki Wonga to nie tylko zbiór reguł, którymi kierujemy się na co dzień w pracy. Opisaliśmy w nim wartości, które stanowią DNA naszej firmy. Dzięki nim tworzymy zgrany zespół. Szukając nowych pracowników zwracamy szczególną uwagę, by nowym osobom były bliskie te wartości, które są także ważne dla całej ekipy Wonga – mówi Sylwia Drejer-Cichucka, członek zarządu Wonga Polska.

W Kodeksie Etyki opisano takie obszary jak przeciwdziałanie dyskryminacji i równe traktowanie wszystkich pracowników, niezależnie od ich pochodzenia, płci, wyznania, czy stanowiska.  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wonga wprowadza własny Kodeks Etyki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl