Work, surf, balance, czyli dobrze czasem popracować z widokiem na morze

Popularność pracy z dowolnego miejsca znacząco wzrosła w czasie pandemii i od tamtej pory nie słabnie. Można było zauważyć to zwłaszcza w okresie urlopowym, kiedy nasi współpracownicy dołączali do spotkań online z kojącym widokiem lasu czy morskich fal w tle. Na ten trend skutecznie odpowiedział TikTok, który w tym sezonie udostępnił przestrzeń coworkingową Work&Talk w Jastarni na Helu.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Work, surf, balance, czyli dobrze czasem popracować z widokiem na morze

Popularność pracy z dowolnego miejsca znacząco wzrosła w czasie pandemii i od tamtej pory nie słabnie. Można było zauważyć to zwłaszcza w okresie urlopowym, kiedy nasi współpracownicy dołączali do spotkań online z kojącym widokiem lasu czy morskich fal w tle. Na ten trend skutecznie odpowiedział TikTok, który w tym sezonie udostępnił przestrzeń coworkingową Work&Talk w Jastarni na Helu.

Odpowiednie warunki do pracy

Według badań „Hybrid Ways of Working Global Report" 64% pracowników z pokolenia Z swoje biuro utożsamia z laptopem, słuchawkami i dobrym połączeniem internetowym. Równolegle do tego na znaczeniu traci praca z domu lub tradycyjnego biura. Dla "Zetek" równie dobrym rozwiązaniem są przestrzenie coworkingowe, kawiarnie czy biblioteki, byle z dostępem do internetu. Co więcej, najnowsze badania Grant Thornton wskazują, że 75% pracowników chętnie połączyłoby obowiązki służbowe z wakacjami. Wielu pracodawców, mając na celu komfort pracowników, reaguje na te trendy i dostosowuje modele pracy do ich preferencji.Zapewne część z nas miała już okazję pracować z coworku. I choć miejsca te doskonale znane są w dużych aglomeracjach, to mniejszą popularnością cieszą się w miejscowościach turystycznych. TikTok, idąc za trendem workation, udostępnił więc własną strefę do pracy na Helu, jednym z najważniejszych kierunków urlopowych w Polsce, który każdego lata łączy pasjonatów sportów wodnych. Wychodząc poza strefę online, TikTok odwzorował niepowtarzalny klimat platformy i udostępnił przestrzeń pełną inspiracji i kreatywności z kojącym, morskim widokiem.

Należy jednak pamiętać, że praca zdalna wymaga odpowiedniego środowiska, które ułatwi skupienie i efektywne wykonywanie obowiązków służbowych. Właśnie dlatego strefa Work&Talk została wyposażona w szybkie wifi, zestaw wygodnych biurek czy miejsca przeznaczone do spotkań online i offline.

Co najbardziej docenili w niej jej użytkownicy?

Największą zaletą pracy z TikTokowego Work&Talk był kojący widok na lekcje windsurfingu oraz odpowiednie warunki pracy, czyli cisza i spokój – powiedział Dariusz Maciołek, Managing Directora BNP Paribas. Dodał, że strefy coworkingowe w wakacyjnych destynacjach, takich jak Półwysep Helski, są bardzo potrzebne zwłaszcza dla pracowników korporacji, którzy na co dzień pracują w klasycznych przestrzeniach biurowych.

Miejsce pełne inspiracji

TikTok znany jest przede wszystkim z kreatywnych treści, które nieustannie inspirują użytkowników. Oprócz codziennej dawki merytorycznej wiedzy o biznesowych narzędziach udostępnianych przez TikToka czy newsach o trendujących na platformie treściach wyświetlanych na specjalnych ekranach, na miejscu dostępni byli także przedstawiciele firmy.

Jak dodaje Patrycja Maria Ożóg z MediaCom, która skorzystała z coworkingowej strefy w Jastarni, niezwykle pomocna była dla niej obecność pracowników TikToka, z którymi na bieżąco mogła konsultować kwestie dotyczące swojej codziennej pracy na platformie.Ponad 1000 odwiedzających w zaledwie dwa miesiące

„Hel to jeden z topowych kierunków wakacyjnych w Polsce, dlatego też zdecydowaliśmy się, aby to właśnie tutaj powstała nasza strefa Work&Talk. Zależało nam na tym, aby oddać wyjątkowy TikTokowy klimat w przestrzeni offline i równocześnie dostarczyć dawkę merytorycznej wiedzy o naszej platformie. Każdego dnia w Work&Talk panowała inspirująca atmosfera pracy, a strefa była licznie odwiedzana przez wakacyjnych pracowników” – komentuje Joanna Sagan, Marketing Communications Manager TikTok CE.

Różnorodna platforma

TikTok stale się rozwija i dojrzewa wraz z użytkownikami, reprezentującymi różne grupy wiekowe. Ponad 75% z nich korzysta z platformy w celach rozrywkowych, a treści na niej dostępne są tak różnorodne, jak osoby, które z niej korzystają. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie – od materiałów rozrywkowych czy sportowych po edukacyjne czy poruszające najważniejsze kwestie społeczne.

TikTok nieustannie się rozwija, jest zaufanym partnerem biznesowym w Polsce, jak i na całym świecie oraz gwarantuje bardzo dobre wyniki biznesowe. Według badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen, intencje zakupowe konsumentów po obejrzeniu reklamy na TikToku są 2,6x wyższe w porównaniu do standardów branżowych. Skuteczność TikToka jako platformy reklamowej potwierdzają liczne badania – kampanie na TikToku są średnio 2-3 razy skuteczniejsze, a ROAS jest o 30% wyższy w porównaniu do innych mediów; Kantar drugi raz z rzędu umieścił TikToka na szczycie rankingu Ad Equity. Tylko w 2022 roku kampanie reklamowe na TikToku przeprowadziły najbardziej rozpoznawalne marki, jak np. L’Oreal, T-Mobile czy LPP, a liczba aktywnych kont reklamowych w pierwszej połowie 2022 roku była trzykrotnie wyższa niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

 

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat