WP.pl z kolejną odsłoną akcji na rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego (wideo)

Wirtualna Polska po raz drugi przygotowuje akcję pt. „Spełnijmy marzenie Powstańca”. 1 sierpnia na Skwerze Pamięci Batalionu AK zbiorą się warszawiacy, aby okazać pamięć ludziom walczącym w Powstaniu Warszawskim. - Media powinny dbać o to, by pamięć o bohaterach przetrwała - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media.

j
j
Udostępnij artykuł:

Zbiórka na Skwerze jest spełnieniem marzenia Stanisława Jana Majewskiego, Powstańca, który w 2018 roku w wywiadzie dla WP.pl zdradził, że jego największym marzeniem jest, aby w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego ludzie pokazali mu, że pamiętają o tym, co działo się w Polsce w 1944 roku. Chciał też, żeby warszawiacy porozmawiali z nim i jego kolegami i wysłuchali świadectw uczestników walk.  1 sierpnia 2018 roku na Skwerze pojawiło się ponad 1000 osób.

W zbliżającą się rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, WP ponownie zaprasza do zebrania się w czwartek, 1 sierpnia o godzinie 10 rano na Skwerze Pamięci Batalionu AK „Zaremba-Piorun” w Warszawie (Śródmieście, na rogu ulic Wspólnej i Poznańskiej). -  Mamy coraz mniej czasu na to, by osobiście spotkać uczestników Powstania Warszawskiego i porozmawiać z nimi. 75. rocznica wybuchu Powstania to najlepszy moment na taką rozmowę, na wspomnienia tych, którzy gotowi byli oddać życie za wolną Polskę. Media powinny dbać o to, by pamięć o bohaterach przetrwała, a akcja przed rokiem pokazała, jak wielka jest potrzeba takich osobistych spotkań, nie tylko wśród warszawiaków - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

 

Akcję poparła redakcja Pudelka, która do współpracy zaprosiła youtuberów i influencerów: Michała Mikołajczaka, Allana Krupę, Karolinę Pielesiak, Nadię Długosz, Ajgora Ignacego, Malwinę Wędzikowskę, Miłosza Markiewicza, Jana Dąbrowskiego i jego partnerkę Sylwię Przybysz. Podczas wydarzenia wystąpi Trupa Teatralna Warszawiaki, która dba o podtrzymywanie pamięci o dawnej Warszawie oraz sopranistka Katarzyna Gawałkiewicz. Partnerami akcji są Muzeum Powstania Warszawskiego oraz Ströer Media.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. WP.pl w kategorii informacji i publicystyki ogólnej (czyli bez treści regionalnych i lokalnych) zanotowała 9,35 mln realnych użytkowników, co dało 33,35 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali 204,77 mln odsłon, a każdy spędził tam średnio 36 minut i 32 sekundy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie