SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WP Sportowe Fakty przed Sport Onet. Mocno w górę TVP Sport, w dół Meczyki.pl (TOP 15)

Wśród serwisów o tematyce sportowej liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon są WP Sportowe Fakty, a pod względem średniego czasu korzystania przez internautę - Flashscore.pl. W skali roku ogromny wzrost odwiedzalności zanotowała witryna TVP Sport, dużo zyskały też sekcje sportowe Interii i SE.pl oraz 90minut.pl, a sporo straciły Meczyki.pl i dział sportowy Fakt.pl

Article

We wrześniu br. sekcja sportowa portalu WP.pl, działająca pod marką WP Sportowe Fakty, zanotowała 6,54 mln realnych użytkowników, co zapewniło 23,83 proc. zasięgu. Internauci wykonali w witrynie 177,27 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 63 minuty i 15 sekund - pokazują statystyki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis jest zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon - zajmująca kolejne miejsce sekcja sportowa Onetu miała 5,78 mln odwiedzających i 87,56 mln odsłon. Jednocześnie internauta spędził na niej średnio 75 minut i 19 sekund. Z kolei Flashscore.pl, prezentujący wyniki i inne statystyki meczów na żywo, przy 1,08 mln użytkowników miał 84,58 mln odsłon oraz 2 godziny, 55 minut i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Do Ringier Axel Springer Polska należy też „Przegląd Sportowy”, którego witryna we wrześniu zanotowała 3,43 mln użytkowników, 24,83 mln odsłon oraz 28 minut i 34 sekund średniego czasu korzystania. W zestawieniu są też sekcje sportowe portali „Super Expressu” (604,2 tys. użytkowników i 1,52 mln odsłon) oraz „Faktu” (213,9 tys. użytkowników i 436,7 tys. odsłon).

Sport.pl, stanowiący sekcję sportową portalu Gazeta.pl, miał 3,57 mln użytkowników, 47,07 mln odsłon oraz 15 minut i 53 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a dział sportowy Interii - 3,16 mln użytkowników, 33,74 mln odsłon oraz 21 minut i 30 sekund średniego czasu korzystania.

Stronę TVP Sport odwiedziło 1,86 mln internautów, wykonując 13,96 mln odsłon oraz spędzając przeciętnie po godzinę, 25 minut i 21 sekund, a witrynę Polsat Sport - 1,08 mln użytkowników, którzy wykonali 7,72 mln odsłon oraz korzystali średnio przez 11 minut i 36 sekund.

Ringier Axel Springer Polska wydaje też serwis Ekstraklasa.tv dotyczący piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. We wrześniu strona zanotowała 567,2 tys. użytkowników i 4,92 mln odsłon. Gol24.pl (należący do Grupy Polska Press) miał 545,3 tys. odwiedzających i 5,12 mln odsłon, Mecze24.pl (Grupa Sportlive) - 450,4 tys. użytkowników i 5,19 mln odsłon, a serwis 90minut.pl ze statystykami dotyczącymi głównie polskiego futbolu - 1,02 mln użytkowników i 36,58 mln odsłon.

Tylko na komputerach WP Sportowe Fakty odwiedziło 3,69 mln internautów, którzy wykonali na stronie 78,25 mln odsłon oraz spędzili średnio po 44 minuty i 25 sekundy.

Dział sportowy Onetu zanotował 3,31 mln użytkowników, 38,18 mln odsłon oraz godzinę, 14 minut i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego. Flashscore.pl przy 665 tys. użytkowników miał 83,15 mln odsłon oraz 4 godziny, 43 minuty i 37 sekund średniego czasu korzystania, a witryna TVP Sport miała 1,17 mln odwiedzających, 7,45 mln odsłon oraz godzinę, 47 minut i 46 sekund średniego czasu korzystania.

Na smartfonach i tabletach WP Sportowe Fakty zanotowały 4,32 mln użytkowników, 99,02 mln odsłon oraz 57 minut i 49 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a sekcja sportowa Onetu - 3,69 mln użytkowników, 49,38 mln odsłon oraz 50 minut i 46 sekund średniego czasu korzystania.

Na 90minut.pl odwiedzający spędził przeciętnie 47 minut i 41 sekund, a na stronie TVP Sport - 34 minuty i 4 sekundy.

W skali roku WP Sportowe Fakty zyskały 1,99 pkt proc. zasięgu (to 9,1 proc. w górę). Jednocześnie liczba odsłon serwisu zwiększyła się o 13,83 mln (czyli 8,5 proc.), a średni czas spędzony przez internautę - o 7 minut i 4 sekundy (12,6 proc.).

Dział sportowy Onetu zanotował wzrost zasięgu o 3,21 pkt proc. (18 proc.) i średniego czasu korzystania o 44 minuty i 25 sekund (143,7 proc), a Sport.pl - o 3,64 pkt proc. zasięgu (38,7 proc.). Zmalały natomiast pozostałe statystyki obu witryn: Sport.onet.pl stracił 21,23 mln odsłon (to 19,5 proc. w dół), a Sport.pl - 11,42 mln odsłon oraz 9 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to 19,5 i 36,3 proc. w dół).

Meczyki.pl przy wzroście zasięgu o 0,31 pkt proc. (6,7 proc.) zanotował spadek liczby odsłon o 7,03 mln (41,6 proc.) oraz średniego czasu korzystania o 18 minut i 33 sekundy (67,8 proc.). Zasięg Polsatsport.pl zmalał o 0,81 pkt proc. (czyli 17 proc.), a Flashscore.pl - o 0,72 pkt proc. (15,4 proc.), natomiast oba serwisy zyskały w pozostałych statystykach. Z kolei dział sportowy Fakt.pl stracił 0,84 pkt proc. zasięgu i 593,9 tys. odsłon (to 51,8 i 57,6 proc. w dół) przy wzroście średniego czasu korzystania o 8 sekund (czyli 7 proc.).

Za to witryna TVP Sport zyskała 3,74 pkt proc. zasięgu, 7,99 mln odsłon oraz 48 minut i 33 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (to wzrosty odpowiednio o 122,6, 133,9 i 131,9 proc.). 90minut.pl zanotowało wzrosty o 1,04 pkt proc. zasięgu (38,7 proc.), 6,55 mln odsłon (21,8 proc.) i 29 sekund średniego czasu korzystania (1,3 proc.), a sekcja sportowa SE.pl - 0,53 pkt proc. zasięgu (31,7 proc.) i 228,3 tys. odsłon (17,6 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 9 sekund (6,2 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WP Sportowe Fakty przed Sport Onet. Mocno w górę TVP Sport, w dół Meczyki.pl (TOP 15)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Urbański
SE wigilię wogule nie działało dopuki nie przyszedł chłopak z Zagłębia i nie pokazał, jak to się powinno robić. Domaniewska chyba nadal śpi. :-P
8 8
odpowiedź
User
Garu
Weszlo.com to najciekawsza strona, tvp sport ms z kolei najlepszą aplikację.
10 11
odpowiedź
User
Sandzi
TVP sport idzie jak burza
10 8
odpowiedź
User
dokładność
a realmadryt.pl i fcbarca.com? nie chce mi się wierzyć, że miesięcznie mają mniej niż 213k tysięcy userów
9 8
odpowiedź
User
aaa
Kupy się to "badanie" nie trzyma
8 8
odpowiedź